jag vet inte men det du gör sårar

jag vet inte längre vart jag har dig, åh det gör ondare än någonting annat.

Sitter i skolan just i skrivande stund och somnar snart, det är så lungt och tyst vid den här tiden på skolan.
Speciellt i detta klassrummet också ,där vi journalistelever bara syns till.
Och efter den här natten behövs verkligen en god natts sömn eller egentligen en hel dags sömn.
Men sånt fungerar ju inte när man spenderar sin tid i skolan. tyvärr.

Livet går vidare, vare sig man haft en bra eller dålig dag.
Igår vart det en stor förändring i mitt liv, john-johns liv, stellas liv och Idas liv. Vi får se vad som händer.
Vi tar en dag i taget helt enkelt. Inga förhastade ord eller meningar utan vi får se hur allt blir..

Ja egentligen har jag inte så mycket mer att skriva, känner mig otroligt ledsen mest hela tiden pga en person. Men åh andra sidan betyder man inte lika mycket för en person som man gjort vad kan man då begära av den människan?

det här skrämmer mig, den du varit och den du helt plötsligt blivit..
känner inte igen dig i din egna kropp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback