man säger inte föralltid om man fan inte menar det

inte ödsla mer tid på idioter
inte ödsla mer tid på dig
inte ödsla mer känslor på att förstå varför.
bara gå vidare
bara bli den sofie som älskar.
älska dom som förtjänar det, såklart


jag önskar mer än något annat att jag fick tillbaks min medicin.
jag vill inte leva i det här, vill inte ha det som det är.
önskar jag bodde kvar i västervik, att jag aldrig flyttade hit...
önskar att jag aldrig började i skolan, orkar inte.
vill inte längre.



                  





Kommentarer
Ida Tallhed säger:

alltså.. älskling!? Allvarligt... jag finns här när du vill! vårat vardagsrum innehåller en extra säng! Imorgon ska lenart bort hela dagen. jag ska städa och fixa, efter det så får du komma hit och då ska du få en bamsekram. Sen äter vi nån middag ihop och mår bra. Jag har frågat dig tusen gånger om du är okej. Ibland behöver man prata av sig sofi, även om det känns för jobbigt att belasta andra. jag finns här precis när du vill oavsett vad klockan är! <3 jag är glad att du flyttade hit. Jag är glad att du finns... och de borde du också vara <3



du är en fin människa som abaolut inte behöver idioter i ditt liv som själv både din energi, ditt självförtroende och delar av ditt förstånd. Du är en klok människa med så mpånga fina egenskaper som andra saknar!



var glad att du är så vacker som du är, var glad att de faktiskt finns människor som bryr sig om dig. Var glad åt allt du har och försökt glömma eländet! <3 jag blir så orolig när jag läser ditt inlägg nu. Du är en fin vän.. glöm inte det! Glöm inte att ta hand om dig. Du måste vara vän med dig själv också! <3



// Din vän, Ida

2011-04-30 | 00:43:06
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback