som gjord för dig o mig

Måndag och det innebär tillbaks till skolbänken. Vilket faktiskt inte är lika roligt längre måste jag få erkänna. Så istället hoppas jag att denna veckan går relativt fort för på fredag bär det ner till smålands skogar. Där jag kommer att umgås med familjen! Ja plus att hela helgen i sig kommer att bli en lång jävla roadtrip. Men mer om det i helgen istället. Det ska hur som helst bli jävligt underbart.

Men nu tillbaks till idag. Förutom skolan finns inte så mycket mer inplanerat just nu. Men jag hoppas att jag får hem lite saker idag. Annars blir jag ledsen i ögat. Och ifall det händer kommer det hända en hel del. Men kommer det inte så får vi se vad som hittas på. Ska i alla fall umgås med mitt hjärtegryn john-john såklart. Promenad och lek står på schemat.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback