true love never dies?

Sitter just nu och bara väntar, väntar på bra eller dåliga besked.
Det som suger är att jag inte vet när jag får reda på något.

Men försöker att inte tänka så mycket på det, nu försöker jag mest bara komma in på min internetbank. Vilket tydligen inte vill funka. Kul när jag vill betala in en sak.
Nåja hoppas det funkar så småningom.

Ikväll kommer det att bli en fullspäckad kväll med pyssel o donande inför morgondagen, om jag inte gör det imorgon vill säga. Det återstår att se. Färga håret, noppa ögonbryn, duscha och måla naglarna. Göra mig riktigt läcker helt enkelt. Ska även packa lite grejer för både min och john-johns del. Då vi ska åka ner till småland imorgon kväll.

Ja nu har jag inte mycket mer att säga. 
Have a nice day!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback