3 personer som liksom fastnat i mitt hjärta, på riktigt!


Håller just nu på och rensar allt i mina lådor i precis hela lägenheten, det är därför min packning tar sååå långt tid.
Är som sagt inte färdig på långa vägar men det går framåt. Rotade lite i en låda med massa gamla grejer och hittade jätte söta teckningar och texter från syster och jonna ♥

har nog glömt hur små ni faktiskt varit. Uppskattade kanske inte allt precis då, men ni ska veta att det berör i hjärtat att läsa alla era texter och kolla på alla söta bilder ni ritat. Tack för att ni alltid funnits där.
Självklart också Nettan, jag är tacksam att ha er tre i mitt liv.
jag hoppas ni vet om det ♥

Kommentarer
Jonna säger:

Kommer ihåg. ♥

Kommer alltid finnas där.

kram.

2011-08-17 | 23:35:27
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback