otursdag x 10 000

Ja egentligen efter att jag varit på teorin skulle jag städa men det har inte hänt ett skit här hemma.
Plus att jag är på riktigt uselt humör idag, förlåt för det.

Men allt har verkligen gått emot mig totalt idag.
Först imorse ringer jag min chef och frågar om jag kan ge henne mitt banknummer men det funkade inte så då fick jag ringa lönekontoret men inte heller dom kunde ta emot mitt nummer. Då skulle jag istället ringa swedbank i hultsfred men även dom sa att jag inte kunde säga nummret via telefon. Utan skulle helst gå dit. Ja tack för den infon innan jag åkte hem tänkte jag. Men tillslut kunde det lösa sig om jag gick till swedbank här i motala och sa mitt kontonummer. Jaha tänkte jag och skulle sedan ut med john-john innan jag cyklade iväg till körskolan.
Då när jag går förbi cykeln ser jag att det är punka och får smått ångest för att jag snart ska vara där.
Ringer jonna snabbt för att fråga om jag får låna hennes cykel det får jag men tar först upp min låsta cykel upp för alla jävla trappor till min lägenhet (3 vånningar upp) med john-johns koppel i ena handen och den låsta cykeln i den andra. Hämtar min cykelpump och försöker pumpa in luft men inser då att någon jävla IDIOT stulit ventilen.
Blir skit arg men går sedan över till jonna för att låna hennes cykel. tusen tack ♥.
När jag cyklar så har jag cirka 12 minuter på mig att ta mig in till stan med både motvind och en himla massa regn. Stressar som bara den och är framme precis vid 10.

Förstår ni då att min dag inte börjat så bra.
Plus att jag inte har någon fungerande dammsugare här heller så min ide om att städa går nog inte genomföra så bra den heller.

Men nu ska jag snart in till stan för att få min dom om jag kan lämna mitt banknummer till swedbank här i motala som dom ska skicka vidare till hultsfreds swedbank som sedan ska skicka pengarna till en helt annan bank. håller tummarna för att det inte ska bli mer invecklat än såhär.

Hoppas ni haft mer tur med denna dagen än vad jag haft.
hoppas på att eftermiddagen bara blir bättre.


Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! säger:

illa D:

2011-08-15 | 13:48:40
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Katja säger:

sv: härligt :) jo jag hade massor med planer i helgen, var och festade och var på lite picknick och så :) vad har di haft för dig?



Hoppas resten av veckan blir bättre, hatar såna där dagar!

2011-08-15 | 20:28:43
Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback