regnet öser ner utanför fönstret här inne i värmen sitter jag.


Har tjänat 600:- idag. På saker som stått och dammat i mitt förråd. Jag är nöjd, ägarna till sakerna är troligtvis också nöjda. Jag har alltså idag rotat runt i mitt förråd och tagit kort på en hel drös med grejer och promenerat med john-john. Det är vad min dag bestått utav. Ja samt även sprungit bort till Östenssons och handlat en cola samt sålt 2 grejer. Det har regnat hela dagen näst intill och nu spöregnar det verkligen ute.
(det är nu man ska sitta inne o mysa framför en jävligt bra film!)

Dagen har gått relativt fort tycker jag.
Så snart ska jag gå hem till Nettan när hon slutat och spendera eftermiddagen/kvällen tillsammans med henne.
Det blir nog tacos ikväll, som jag ser fram emot!

Har inte så mycket mer att skriva just nu.
Kommer en ny kategori om smink inom kort!


Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! säger:

ja det är den :d

2011-08-19 | 16:03:08
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback