Forgive others, not because they deserve forgiveness, but because you deserve peace.

Idag har jag varit super duktig mest hela tiden. Har städat huset, diskat, plocka iordning överallt och eldat, jag kan nu stolt berätta att jag lärt mig det, så det fortsätter att brinna när jag går iväg.
Haha. jaja sofie visste inte riktigt hur man gjorde det innan jag fick en lektion i hur man eldar rätt och så fick jag även en genomgång i hur vedkapen fungerade. Så nu kan jag både elda och slippa använda yxa för att få mindre vedträd.

Jaja men det var inte riktigt det detta inlägget skulle handla om.
Jag har liksom varit sjukt pepp och duktig idag och håller just nu på och försöker få min lilla mini dator att fungera. Hoppas hoppas på det bästa. Så att jag har med mig en dator till Motala nu när jag snart åker dit.

Nu i helgen är det nyår och sedan på måndag kommer Nettan och Jonna hit och är här tills tisdagmorgon,
Sen när dom åker hem så tar dom med sig min lilla prins och därefter åker jag och the familja till storstaden och åker stor båt. Kryssning.

Så på onsdagskvällen/natten hämtar Nettan mig i Norrköping och sedan bosätter jag mig i Motala under ca tre veckors tid. Och då förhoppningsvis har jag med mig min lilla computer så jag slipper dö av slötid.

jag har saknat dig min lilla älskling som finaste köpte åt mig en gång för länge sedan, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback