How do I expalin it when I don't know what to say .


jag och mitt hjärta. ja om ni inte ser john-johns lilla tass så är ni väll blinda.
spårade ut när jag skulle hjälpa sis scanna in lite papper och ja det slutade väl med att jag scannade in det mesta helt enkelt.

Jag har inte varit på skrivar humör på ett par dagar.. och dagarna har väl bara rullat på.
inget speciellt som hänt de senaste dagarna egentligen. .
Har börjat kolla på Elsas Värld som går på tv3play.. riktigt roligt faktiskt,
en hint till Jonna att börja glo på om du inte redan gör det.

Ja imorgon ska jag väl städa lite här, vilket behövs med hundhår o dammtussar.
Ska också över till mamma för att duscha och lämna över lite stuff. På fredag åker vi till Ullared och på lördag är det julafton. Ser nog faktiskt mest fram emot Ullared även att jag inte har så mycket pengar att spendera där.
-Nettan o jonna ska vi dit på något lov, typ påsklovet?? :D

ja idag är en segdeg dag, har inte gjort ett skit. och ska väl inte göra mer än skit resten av dagen.
Laga mat --> pannkakor och gå ut med uffe (john-john)♥ annars ingenting alls.
joo, sooova..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback