it's hard to wait around

Idag har jag varit riktigt duktig.
har hunnit med att plocka iordning alla mina saker, dammsugat huset, tvättat en tvätt och duschat nu på eftermiddagskvisten. Har på något vis också skurit mig i tummen, vilket gör fruktansvärt ont. När, vart och hur jag gjorde detta är dock okänt. Har självklart också varit ute på promenader med min älskade lilla hund.

Nu tänkte jag nog ta mig lite att äta innan Lotta, pappa och Otto kommer hem igen. Fast det vet jag ju såklart inte när. allt mellan nu fram tills klockan 8 ikväll.  

Äta mat och kolla på L-word ska jag göra. Har inte kommit så långt än men det går långsamt framåt.
Annars blir det nog doggiepromenader och serietittande.

Puss!


Sofie on christmas morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback