onsdag och veckodagarna bara flyger förbi

Sitter just nu i skolan och bara väntar på att kunna åka hem.
Har lite att stå i under dagen. Samtidigt är jag skit hungrig och vet inte riktigt hur jag ska orka med allt.
Men sånt löser sig alltid.

Det som måste göras är
lite uppgifter från skolfronten, som att skriva en bokreccension samt skriva 2 utväderingar.
Efter allt skolarbete måste jag börja packa inför fredagen. Är ju lite att packa när jag ska vara där i 3 månader och har en hund som har miljoner grejer han också. Min lilla bebis såklart att han har saker att packas ihop också :)

Ja så ikväll ska jag även hinna med att åka till Linköping för biobesök, blir att se Simon och Ekarna.
Hoppas att den är värd att se, vilket den troligtvis är.
Sen blir det nog bara att hoppa ner i sängen och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback