du kunde fått allting så lätt, enkelheten var där precis där du stod.

Det blev verkligen att glo på L-word hela natten lång. gick och la mig runt klockan 5 imorse.
Va tvungen att gå upp runt 8 tiden för att ge föda åt Otto och göra så han gjorde sig iordning för att gå iväg till fritids. Börjar få skit ont i magen och vill bara gå och lägga mig i en varm mysig säng.

Men eftersom jag istället är i ett stort iskallt hus, sitter jag kvar.
Ska väl snart göra mig iordning lite smått.
Idag ska jag följa med sis ner till centrum och glo lite i affärerna vi faktiskt har här.
Annars händer det nog inte så mycket mer, ska väl promenera med john-john titt som tätt :)

old pic på mig o john-john, ämli som tagit bilden. älskar den!

skriver säkert något mer under dagen..
puss för att livet är vackert idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback