juljuljulmerajulkuljulkuljul.

oj nu var det ett tag sen jag skrev här sist.
I helgen blir det mycket roligheter och troligtvis kommer jag inte kunna skriva så mycket under tiden.
Men det blir väl på måndag eller söndagkvällen :)
Då får ni nog bilder på allt möjligt roligt som hänt!
Jag nettan och jonna ska ha en christmas weekend hemma hos mig.
På min gata i stan.

Men som sagt bilder och lite annat smått o gott kommer upp i sinom tid.
Tills dess
ha en jätte fin helg.

Idag ska jag på en jobbintervju
får se hur det går.

Puss!
föresten är det bara vi i motala som knappt har någon snö?
Förra året var det tonvis på marken, just nu har vi bara ytte pytte som troligtvis kommer smälta snart igen.
Det är inte ens så marken är täckt helt, det är stora gräspartier överallt. :(

Här kommer en bildbomb på förra julmyset vi hade
Nettan jag och jonna och lille john-john.
På den tiden fanns inte nomme med oss, denna helg kommer vi ha två bråkstakar ;)
Men jag älskar båda två jävligt mycket!

Dom är trots allt vårat liv,
john-john mitt
Nomme nettans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback