- dag 17 -

Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.

              
Ville Valo eller Kat Von D dom skulle jag lätt byta liv med för en dag, fast jag trivs nog rätt så bra med att vara mig själv. Men ville o Kat är nog toppen av de vackraste människorna på jorden, grymt mycket tatueringar och ja hela stilen, jag bara älskar dom båda två!

Jag har ingen direkt mer anledning, dessa folk ser jag upp till och ja att byta kön för en dag vill kanske alla testa på. Kissa stående, runka, ha sex som man. Ja ni fattar nog!?

Kärlek på vackra helt klart HETA människor ♥



Kommentarer
Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n] säger:

Kat von D är fan sexigast på jorden! haha. var glad att du inte är henne, inte ens för en dag för jag skulle brutalt överrösa sig med kyssar tror jag ;) haha

2011-02-08 | 22:07:27
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback