och om jag klara av det bra

Har som sagt haft min mamma på besök både i fredags och lördags!
Och det har varit mycket trevligt, vi har ätit gott, kollat affärer, snackat skit och mycket mer.
jag har åkt BIL, vilket jag fan älskar och mammas bil är näst intill himmelriket. Haha, saknas bara lite fart o högmusik så är jag tillbaks i ungdomsåren helt klart.

Så därutav har det varit lite off på bloggen och jag märker att jag blir mer och mer off ju längre tid det går mellan varven. Ska försöka bli bättre och hålla mig lite mer uppdaterad och svara på kommentarer, det är jag usel på. Så här har ni mina lovande ord, jag ska försöka..

Idag blir det att städa lägenheten som åter igen ser ut som rena rama bombnedslaget, att jag aldrig kan sköta mig och plocka iordning och vara ordentlig.
Sedan blir det att försöka söka sommarjobb praktikplatser och göra läxor.
Fast känner jag mig rätt så blir det nog inget, men jag hoppas jag har tillräckligt med självdisciplin idag för att göra det rätt för mig.


Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback