say what you need to say

Godmorgon

Kom nyss hem, sov över hos Nettan för det var så himla kallt ute igår så jag orkade inte gå hem. Dock var det inte mycket varmare i morse måste jag nog få lov att erkänna, usch jag tycker verkligen att det kan börja bli lite vår-väder nu. Men men, det lär garanterat vara vinter ett bra tag till.

Idag blir det skola i vanlig ordning och ja det finns inte så mycket mer att säga.

Åh jag är så himla sugen på att tatuera in hela min kropp, ja kanske inte hela. Men jävligt mycket överallt.
Så himla söt den sista tatueringen med hundarna, funderar att tatuera in lilleman sådär ♥
Nej nu ska jag göra mig iordning och sedan hinna med bussen, pusshej!

            
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback