jag tänker på mig, dig och oss


Ikväll blir det att spendera lite tid tillsammans med Jonna och Nettan innan jag åker hem till Hultsfred imorgon bitti, Tack till både Pappa, Lotta och Mamma som ställer upp att hämta samt lämna mig och John-john. Det betyder otroligt mycket.

Big Love heter serien och handlar om Bill som är gift med sina tre fruar Barbara, Nicolette och Margene som alla har barn tillsammans med Bill. Dom bor bredvid varandra tillsammans i tre hus och lever alla tillsammans som en enda stor familj. Med både bra och dåliga dagar helt enkelt.

Nej nu ska jag fortsätta packa mina kläder och andra behörigheter som jag vill ha med mig till smålands-skogar. John-johns grejer är redan nedpackade och klara för avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback