livet innan det kunde jag, utan och innan.



Tillbaks i Motala sedan i fredags och det känns väl både bra och mindre bra, som alltid och alla andra gånger. Jag behöver mitt eget men jag behöver också människorna som inte finns omkring mig jämnt och ständigt. Jag hatar att bo här innerst inne, vad har jag här egentligen?
Men samtidigt har jag inget mer någon annanstans heller. Nej nu blev det djupt och äckligt.

Jag är sjuk och jag skyller allt på det, jag blir alltid lite mer ledsen och lite mer blödig när jag ligger nerpackad i sängen.

Över till något jag älskar, skor!
Fast i största allmänhet älskar jag nog allt man kan köpa och håkan.
Just nu är känn ingen sorg för mig i göteborg på i högtalarna, borde göra något vettigt idag.
Som att städa vilket jag skulle ha gjort enda sedan i fredags då jag kom hem och stökade till det ordentligt.
Men jag orkar inte, jag vet jag har blivit så j*vla orklös nu förtiden. Det beror nog endast på mig själv, så jag skyller inget på någon. Det är mig det är fel på.

Men jag är grymt sugen på att baka, käääärleksmuuumms för just nu kan jag behöva lite extra kärlek.
Så vi får se om jag orkar med att både baka och städa idag. vi får se om jag ligger död i sängen hela dagen.

spännande, spännande..
och nu blir det promenad med lillemannen, för även om jag är sjuk orkar jag med mitt lilla hjärta.

tar tag i livet sakta men säkert?
jag har försvunnit någonstans på vägen..

Kommentarer
Simone säger:

Vilken fin blogg du har! :)



Gå gärna in och kolla på min :)

www.simonenilsson.blogspot.com

2011-03-02 | 17:24:53
Bloggadress: http://simonenilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback