det är aldrig okej när den ena parten blir sårad

Godmorgon!

Idag blir en lång skoldag, och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot att lämna in mina uppgifter och den sista artikeln har jag ju som sagt inte börjat på. Men det gör inget vi ska ju ha hela dagen åt dessa saker. Förhoppningsvis hinner jag med det jag ska.

Annars har jag bara planerat in en grej efter skolan och det är hemligt tills vidare, jag o john-john ska på ett uppdrag. För idag är en speciell dag för en speciell liten tjej!

Nej nu måste jag börja klä på mig allt o sminka mig så jag hinner med skolan idag också!
Ha en kanon fin torsdag!

                 

Kommentarer
IDAWA säger:

sv: Tack, hoppas på en bra helg jag med!

Ha en trevlig torsdag :)

2011-01-20 | 07:49:03
Bloggadress: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback