hundkompisar föralltid

Oj igår var en riktigt händelserikdag måste jag få lov att säga, först var jag en sväng på stan tillsammans med Jonna och Nettan. Vi fikade och strosade runt lite bland alla affärer, jag fyndade en endaste liten grej (ett armband för tio ynka kronor).

Jag fixade även med mina papper till csn, så nu har jag fått besked att pengarna rullar in på kontot imorgon, yeey mig. Så imorgon är jag en rik kvinna om så bara för några minuter, innan jag betalar varenda liten räkning som ska betalas.

Ja senare på dagen så begav jag mig ut med lillemannen och träffade Ida med sin super söta hund Bamse. Åh oj va roligt john-john hade det, den där bamse var verkligen något speciellt och en jätte rolig lekkamrat. Jag blev förvånad att j-j tog allt så bra. Så nu är jag glad i mitt hjärta!
Hade en jätte trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med hela sällskapet som befanns sig hemma hos Ida både folk och söta hundar.

När jag gick hem var john-john helt slut av allt lek och bus och jag och nettan lagade och såklart åt tacos i vanlig ordning. Haha tacos är verkligen världens mumsigaste mat och med dig är allt så mycket bättre!
                                                    Bild lånad från Ida, söta lilla bamse på bilden :)


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

bamse är minst lika lycklig som johnjohn över sin nyfunne kamrat! :) Vem är Nettan och Jerry och dom du pratar om? :)

2011-01-05 | 15:13:29
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback