jag inväntar våren

Blev ledsen i ögat imorse när jag såg att det hade kommit mer snö..igen.
Kan det inte bara säga swiss och sen är det vår, för snön börjar gå mig lite på nerverna.
Snön är vacker och kall o allt det där men jag skulle bli helhjärtat glad om den snart försvann, för jag behöver lite upp-piggande solsken.

Har hunnit med en hel del nu på morgonen som att städa och diska berget med disk och även dammat lite snabbt. Nu inväntar jag sms från Nettan så vi kan gå en liten promenad med hundarna. Jag är så sugen på en till liten krabat här hemma, men jag intalar mig själv ett stort big no no. Fast jag vill trots allt, men det får ligga på hyllan ett tag till. Först ska jag väl få pli på den lilla bråkstaken som jag redan har.

Tarrak o Angels bebisar 08- ni kan ju gissa om jag vart kär i den långhåriga sötisen ♥

Ge mig vår eller åtminstone lite solsken.

Kommentarer
s a n d r a säger:

åååh så söööta!

2011-01-22 | 15:14:58
Bloggadress: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback