jag vågar inte se dig ikväll

Pustar ut efter att ha gjort klart min artikel som egentligen skulle vara färdig i fredags och ligga ute på Bona Signalen på eftermiddagen. Nåja bättre sent än aldrig, kanske?

Nu ska jag snart ut med lillemannen en sväng och därefter ska jag få i mig lite mat hade jag tänkt mig, det blir tacorester sen vi sist åt det. Och ja det säger jag väl inte nej till direkt, tacos är ju hur gott som helst. Men idag är en såndär riktigt fettar dag så jag hade inte sagt nej till pizza, det är vad jag helst av allt skulle få i mig idag.

Men man kan inte få allt här i världen. Ikväll ska jag, Nettan och Jonna se den nya Harry Potter filmen. Det ska bli trevligt, men ja nu väntar pipisen ivrigt vid dörren.

Vad ska ni hitta på denna söndagskväll?

Kommentarer
J U L I A O F S W E D E N säger:

sv; jo men jag håller med dej, man såg inte nå mycket i 3D egentligen ;p

2011-01-23 | 18:35:53
Bloggadress: http://juliaofsweden.webblogg.se/
sanne säger:

haha precis! ja pizza är mums! =) jo tack, hela helgen har vart nice! sj ? :)

2011-01-23 | 18:51:02
Bloggadress: http://sannepanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback