jag vill ha dig tätt intill mig, jag vill att jag fastnar på ditt hjärta så som du gjort i mitt


Är så himla sugen på att tatuera mig på bröstet

Idag går jag i skolan till klockan slagit 12.00 därefter har jag inte så mycket inplanerat förutom att jag kanske ska plocka iordning i min stökiga lägenhet lite. Ikväll blir det tacos då gårdagen blev lite too mutch mat förövrigt. Eller kanske inte mat, men skräpgrejer som jag proppade i mig. Vi firade Jonna och såg sedan på en serie uppe i Jerrys lägenhet. Det var mycket trevligt och jag hoppas Jonna hade en bra födelsedag!

Nej nu måste jag göra mig iordning innan bussen kommer!!
Ha en fin fredag.


Kommentarer
jonna säger:

Jag hade världens bästa födelsedag, tack vare er - Och mamma och pappa ^^ <3



ni är bäst.

2011-01-14 | 12:15:51
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback