onödig fakta på lång lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag lever och har folk som bryr sig. 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov i soffan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: gick sista promenaden med john-john och sa god natt till nettan
Det sista du sa högt: "vad vill du, men kom då.. (låttext)”
Det senaste någon sa till dig:  God natt, ses imorgon.
Vad har du druckit idag: Coca Cola och multivitamindryck, powerking  åh smooothie.
Vad var det senaste du åt: En havreboll
Vad var det senaste du köpte: mat till kylskåpet.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljusbrun.
Vad är det för väder hos dig nu: Regn, kallt och mörkt.
Godaste glassmaken: Lakrits och vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Jag tror det, rätt så i alla fall.
Drömmer du mardrömmar: Det har hänt, fast brukar inte minnas drömmar alls faktiskt.
Trivs du med ditt jobb:  jag har inget jobb.
Favoritklädsel: alla kläder jag har, iguess?
Favoritlåt just nu: pick me up
Vad ser du om du tittar till höger: Fönster ut till nästa gård.
Vad gör dig glad just nu: Min musik och att jag är färdig för kvällen.
Vad ska du göra härnäst: Lägga mig i sängen och kolla på disney channel!
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt såklart.
Humör just nu:  Glad och trött.
Favoritgodis:  Oj för mycket, allt. Haha men kinderäggschoklad äger.
Kläder just nu: t-shirt och byxor.
Sommarplaner: Leva livet, jobba  förhoppningsvis o bada.
Hur många kuddar sover du med: 3 ligger det i sängen, men använder mig utav två.
Spelar du något instrument: Nej. Spelade flöjt när jag var mini-mini.
Morgon eller nattmänniska: Både och.
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner kärlek och min älskade hund.
Är du kittlig: Nej inte alls.
Snarkar du: Tror inte det?
Stjärntecken: Lejon.
Äckligaste insekten: fästingen, usch bara namnet är äckligt.
Längtar du mest efter just nu: Nästa lov, hahah! Eller att få gå o se på håkan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback