storstädning färdig

oj oj oj, fy fan vad jag är duktig,
idag har jag storstädat lägenheten och min dator, alltså dammat den inuti.
Borde ta en titt vad jag har på datorn också egentligen men nej det får bli en annan dag :)

Blä för äckel damm säger jag bara, men nu är det kliniskt rent, ja näst intill i alla fall!
Nu sitter jag här och bara väntar på att golven ska torka och därefter blir det väl en promenad med john-john.

Och ja under eftermiddagen/kvällen kommer jag vara fullt upptagen med att bara sitta still i prinicp och duscha håret ett x-antal gånger. Kan ni gissa vad jag ska göra?
Jag längtar o jag hoppas på en stor skillnad den här gången.

Kommentarer
Ida Tallhed säger:

gssar att du ska bleka av håret för att sedan färga de KNALLRÖTT? :P

2011-01-29 | 00:12:06
Bloggadress: http://idatallhed.se
Katja säger:

Det är så otroligt underbart när man har storstädat!

2011-01-29 | 10:22:05
Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback