tiden går fort och vi fastnar så lätt i gamla fotspår

Sitter just nu i datasalen på skolan och inväntar klasskamraterna och lektionen som börjar vid 1, Vi ska påbörja två veckor redigering nu vilket känns skönt. För det är något jag kan fixa, ja beroende helt på vad vi ska göra. Men inom ramarna kan jag nog få ihop det mesta med redigeringen. Det är roligt att redigera o sitta och pilla med bild texter och ja allt som man nu kan vrida och vända på minst tio gånger innan det blir helt perfekt.

Men jag ska inte förvänta mig något, för då lär det bli tvärtom. Jag bara hoppas på en lung och fridfull vecka. Jag klarar inte av mer press o stress just nu, det kan gärna få ligga lite lågt ett tag. Hade även ett lugnande samtal med läraren angående skolan så det känns väl lite bättre nu än innan kan jag ju säga.

När jag kommer hem efter denna lektionen så ska jag och Ida ut med vovvarna om allt blir som planerat och ikväll ska jag offra mig lite för att bygga på ännu lite mer fett på kroppen och äta godis och det är i mängder tillsammans med Nettan och några filmer :)

Nej nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt, ska bli skönt att komma hem efter en skoldag.
Det tar rätt mycket kraft även om jag knappast är så deaktig i själva skolan alls, men det kommer väl..


Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: haha okej ;P

allt bra idag? :)

2011-01-24 | 12:45:06
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
eila J säger:

Detsamma du!

Nej, inget planerat här. förutom läxor osv. Har du själv planerat? :)

2011-01-24 | 14:53:15
Bloggadress: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback