det blir alltid du och jag med tystnaden

Nu har Ämli åkt hem och kvar är jag med lillemannen och en stökig lägenhet som jag inte orkar bry mig ens ett lillfinger för ikväll.(FAST JAG SKA TA TAG I ALLT IKVÄLL) Vi har haft det kul och jag trivs verkligen inte själv i en tom jävla lägenhet. Jag gör verkligen inte det.

Ja klaga nu allihopa o säg att jag inte alls är ensam, visst john-john är alltid här hos mig och utan honom vore allt så sjukt mycket tristare och jag vet faktiskt inte vad jag skulle tagit vägen om dagarna om jag inte hade honom här. MEN han är en hund, jag kan inte ha en normal konversation tillsammans med honom. MEN jag älskar honom och jag är super lycklig att han finns i mitt liv.men som sagt när jag säger att jag är själv eller ensam så menar jag förutom lillkillen.

För visst livar han upp och gör mig glad men han sover faktiskt ibland? om inte folk visste att även hundar sover..


Nej nu ska jag gå och städa upp här inne och sedan blir det väll att äta kvällsmat, haha gud vad jag saknar att äta kvällsmat som man gjorde när man var liten. Imorgon blir det ingen skola för Sofies del då det är friluftsdag och ingen annan ska gå, ska jag då gå dit själv. Nej tack då är jag hellre hemma.

Fast jag hade gärna SPELAT BOWLING för det tycker jag är riktigt kul. Men nej har man tråkiga kurskamrater som inte kan ha roligt så visst -.-
Skämt o sido, men ja hade verkligen gärna gått på friluftsdagen, faktiskt!

Åh nu ska jag försöka skärpa mig och ta tag i livet, jag ska vara glad rolig och må bra!
Jag ska bli mer spännande här i bloggen också, ska försöka o hålla det :)

Kommentarer
Ida säger:

jag lovar att du gärna få föra en "normal konversation" med mig. Jag träffas gärna någon dag.

2011-01-12 | 23:16:55
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback