ett brev jag skrev inatt men inte blev sänt

Hey,
Måste bara få säga förlåt för att jag är så himla seg på att svara på alla kommentarer ni skickat. Jag ska svara på er allihopa så fort jag får tiden och chansen att ta tag i hela livet.

Jag känner mig så efter i allt just nu att det inte riktigt är klokt ändå är jag lika seg som vanligt och nästan skiter i det trots att jag vet med mig att jag kommer få det jobbigt när jag väl inser att oj det är imorgon allt sker. ungefär.

Jag har miljontals saker att fixa innan måndag då jag börjar riktiga livet igen, med andra ord skolan.
Samtidigt ska jag försöka få tag på både sommarjobb o praktikplats snarast möjligast. Allt på en gång och jag rör ihop det i huvudet och får allt att bli så mycket värre. Jag blandar in alla mina känslor jag faktiskt äger och har och får allt till en negativ tanke. Ja sån är jag..
Jag gillar att få allt negativt för då kan jag inte bli besviken sen om jag redan är det från första början, right?
Kanske dåligt jag vet, men bättre att tro dåligt och det blir bra än att tro bra och det skiter sig totalt.

Just nu sitter jag här som vanligt, tankarna snurrar och det är tydligen bara på nätterna mina fingrar går över tangenterna och faktiskt lyckas trycka ner dem till ord och meningar. Har haft en svacka i livet och jag tror jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig upp än.
Jag har många frågetecken i mitt huvud som jag inte riktigt vet hur jag ska få fram svaren till.

Imorgon ska jag glömma allt och göra allt det där praktiska utöver relationer till folk och skolan/jobb. Jag ska storhandla mat så jag överlever månaden och jag ska hinna städa lägenheten. Inget jag ser fram emot direkt, att städa alltså. Handla är faktiskt rätt så roande ibland så det ska bara bli roligt. Tills efteråt då jag inga pengar har kvar. Men det är morgondagens bekymmer så ikväll blir det jag och en inköpslista och kära gamla disney channel som alltid finns där när jag inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback