brist på annat att lägga energi på.



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
för många, minst 4 stycken.
Vilken svordom använder du mest?
Fitta, jävla skit. fast det finns många och jag brukar vara duktig på att variera. 
Äger du en iPod?
ja en rosa.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på humör och utseende. Älskar att stå bakom kameran, men gillar även att stå framför.
Vilken var den senaste filmen du såg?
sucker punch men såg bara halva.
Har några av dina vänner barn?
nej.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
det beror hur mycket det hade varit. sparat, skänkt och sedan köpt en massa onödigt fast behövligt.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
ogillar mjölk.
När var senast någon stötte på dig?
okänd tid och plats ;)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
bergochdalbanor, spin rock och uppswinget.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det tror jag absolut.
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja och jag älskar det.
Hur många syskon har du?
en syster och en bror.
Äger du några band t-shirts?
ja några.
När flög du senast?
aldrig flygit.
Läser du för skojs skull?
ja?
Pratar du några andra språk?
Engelska.
Har du en stationär dator eller en laptop?
både och.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag är en drömmare men jag måste planera så jag får ordning.
Vilka länder har du varit i?
Finland, Danmark och såklart Sverige.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja det är klart.
Vem var din favorit lärare?
Lotta, som var min lågstadielärare.
jag minns att hon älskade fjärilar och att vi alltid lyssnade på en låt om just fjärilar det första vi gjorde på morgonen. Hon va verkligen vad en bra lärare ska vara. snäll och helt fantastisk. Kommer aldrig glömma henne.
Vilken är din favoritlåt just nu?
close my eyes forever.
Har du nånsin varit kär?
ja det har jag.
Kan man va kompis med ett ex?
ja det tror jag man kan.
Vilken är din favoritfärg?
Svart och rosa.
Hur många kuddar sover du med?
jag sover med minst fyra i sängen men sover med två kuddar under huvudet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja.
När grät du senast?
idag men det är en annan historia.
Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
attityden.
Finns det någon som vet allt om dig?
nej inte längre.
Hur många par skor har du?
jag vet inte, fler än tio skulle jag tro.
Vem fick du senast sms ifrån?
en människa.
Vad har du för väder?
en lagom varm sommarkväll.
Har du en blogg?
tror det är vad det här kallas, så ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback