Dirty Little Secrets

                                

1.
Jag tvättar alltid mina händer varje gång jag kommit utifrån och ska in i min lägenhet.
och oftast ber jag vänner/bekanta tvätta sig innan dom rör något i min lägenhet.

2. Jag har aldrig flygit flygplan och vet inte om jag skulle våga om jag fick chansen.

3. jag är inte kittlig någonstans.

4. jag är riktigt vidskeplig och tror på det mesta som sägs eller skrivs.
Därutav är jag jävligt nojjig och rädd väldigt ofta.

5. jag har kort stubin, har jätte lätt att bli för arg eller för upprörd för minsta lilla sak.
tänker mig inte alltid för när jag blir arg/ledsen.

6. jag känner mig ofta väldigt ensam och det är bland det värsta jag vet att vara det.
Känner mig otrygg och bara väldigt liten.

7. jag rakar armarna för jag tycker det är äckligt med kroppsbehåring. förutom håret som sitter på huvudet.

8. jag gråter som en liten flicka när jag ser på filmer, spelar ingen roll vad det är för film. jag gråter vid minsta lilla moment of happines helt enkelt.

9. jag har svårt för att släppa in nya människor i mitt liv, samtidigt som jag ofta håller kvar i allt det gamla.
vet inte varför känns inte som jag har något vettigt att säga till folk jag inte känner. Men vill såklart alltid lära känna nya människor. men har förlorat förmågan att vara social.

10. jag är rädd för att bli gammal, att glömma saker, att få rynkor bli gråhårig, ännu ensammare. läskigt o skrämmande.


Kommentarer
jonna säger:

Tack va snällt ;)



Hoppas också vi ses i slutet av veckan.

De vore super kul! Hare bäst!

2011-07-18 | 13:52:49
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback