just vad jag behövde..

                            
                                                                           bild lånad från google.

Min tidiga kväll slutade med att jag vaknade en timme senare av ett sjudundrande åskoväder.
Har aldrig varit med om något liknande innan.
Det blixtrade och dundrade, det skakade fan i hela rummet.

Blixtrarna lös upp hela rummet så det gick inte att sova då det kom nya ljussken varje sekund i princip.
Efter 1,5 timme avtog det lite men det blixtrade och lät fortfarande fast på avstånd.

Jag är oftast inte jätte rädd för åskan, men igår var det fan otäckt på riktigt.
Nu sitter jag och är med andra ord dödstrött och ska packa, för snart kommer väl besökarna :D
återkommer på söndag.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback