tänk om man bara kände att allt var helt okej. föralltid.


saknar det där jag inte har..
och är inte ett dugg säker på hur man gör för att få det.
kärlek.vänskap.glädje.lycka.tålamod.självsäkerhet.vänlighet.mod.ork.

nu ska jag ut med john-john rensa huvudet från tankarna och sedan blir det tv fram tills sängdags.
Är ledig fram till torsdag med andra ord kommer jag ha två tomma dagar framför mig, blir nog en långpromenad med john-john imorgon. Nu menar jag verkligen en lång jävla roadtrip till fots. Får väll bära honom om benen inte orkar.

8 dagar kvar till min födelsedag.
då jag tänker köpa en b&j även om jag inte har råd, sådeså!

hoppas att jag vaknar på rätt sida av sängen imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback