best thing I have

nu är jag lite i valet och kvalet. det börjar på r och slutar på r.
Idag vill jag hem, vara oberoende igen och leva mitt såkallade liv med min hund.

har 8 arbetsdagar kvar att jobba som är schemalagda än så länge i alla fall!
sista arbetsdagen är den 8:e augusti.
Därefter vet jag inte vad som händer, får se om jag stannar kvar eller åker hem.

förhoppningsvis åker jag väl även hem den 2 augusti till den 5:e.
antingen trotsar jag väl allt och åker tåg hem MED john-john.
för tydligen är alla svåra och jobbiga och jag orkar faktiskt inte bry mig längre.
inte om en enda jävel..
förutom mig. för det är trots allt MITT liv jag lever..

jag med världens mysigaste kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback