zzZzz

har jobbat och därefter begav jag mig till mamma och spenderade halva kvällen där.
Nu sitter jag här på en stol och BORDE packa iordning lite till helgen.
Men är skit trött så jag vet inte om jag bara går och lägger mig och försöker packa ihop lite imorgon bitti istället.
Vi får se hur det blir med den saken..

Har precis duschat men känner mig knappast mycket fräschare efter.
Då jag flagnar över hela kroppen. mysfaktor på hög nivå, eller inte.

Anledningen till att jag ska packa är den att imorgon kommer Nettan och Jonna hit, självklart lilla Nomy också.
Så jag ska packa för att bosätta mig hos mamma under helgen. Det blir ju inte så mycket grejer men lite saker kommer jag allt få släpa med mig dit. Hundprylar, kläder och lite annat smått o gott.

Nej nu blir det trolgtvis en promenad med lillsockan och sedan sängen.
Har även en stor funderare att ta itu med, råttor eller inte råttor helt enkelt?!..
   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback