be strong girl

So honey when you're lonely on the road, you're all on your own
Hanging outside at the back of the country show
Picture me there with hat down low
A smile upon my face to let you know
That I would like to take you home
That I would like to take you home, to the hills that I know
I would like to take you home, to the places I go...

        
hemma är alltid där man sist kände sig trygg, vart försvann min trygghet?
hultsfred,västervik,skärstad,gamla lägenheten.
ida, sonja, mormor, farfar, aslan - all den där tryggheten som förde oss samman.

ett enda stort mörker har jag inombords som vägrar släppa taget om min själ.
som vägrar låta mig gå vidare
som vägrar låta mig vara sofie..



Kommentarer
Cornelia säger:

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 | 18:58:55
Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback