bra känsla i magen

           
Mår helt okej idag, nej jag mår faktiskt jävligt bra idag.
Vet inte vad som fått mig att totalt ändra inställning på hela sommarlovet. Men fan va bra jag mår just nu!

Jag ser fram emot dagen, imorgon händer endel grejer också.
Så jag känner bara jävlar va glad jag är att jag lever. Imorgon är dock en liten halvbra dag än så länge,
då jag kommer få endel besked som jag hoppas bara är positiva besked. annars lär jag nog bli ledsen i ögat.
Men tills dess puss på livet.

jag håller tummarna och hoppas på det allra bästa.
Nu blir det snart promenaddax med john-john sedan förhoppningsvis om vädret tillåter
ska jag ner till varamon med Jonna. Så jag hoppas molnen håller sig på långt avstånd så det är varmt o behagligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback