jag följer dig med blicken men vet inte vad du vill längre

idag kommer det bli en jätte rolig dag, jag hoppas att ni som faktiskt känner/kännt mig förstår min jätte ironi.
Jag ska till östenssons och handla lite småskit. Det är dagens höjdpunkt.
utan smink till på köpet, så det är nog bäst att jag går nu snart innan alla börjar vakna till liv.

Haha, blev lite glad i hjärtat då jag insåg att lilla lovis finns på spotify, jag är lite efter. Men hejja det!
Hon får mig på jävligt bra humör, helt klockrena texter! hihih.

nej nu ska jag se om jag har något ätbart i mitt kylskåp. därefter blir det en tripp till östenssons.
Sen blir det nog soffan hela dagen, vem fan orkar göra något i denna dövärmen.
Gå ut med lilla john-john ska jag ju dock göra lite till och från. Men utöver det, nejtack.

pusspådet!
hejdå

jagundrarvadduvillejaggillarattduärdu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback