kvällsgott o film


Ikväll blir det filmtittande tillsammans med Nettan och Jonna. Men innan drar vi nog bort till Willys för att inhandla något gott att tugga på till filmen/filmerna/serien. Jag ska se om det fortfarande finns gb glassarna för 5kr paketet.
Då ska jag åtminstone köpa Nogger.

Har smakat alla dom nya smakerna men Nogger är min absoluta favorit därefter kommer chokladkex och puck.
Päronsplitt tyckte jag inte alls om. Men smaken är som baken.
Choklad och lakrits är kärlek!

Har du smakat någon utav de nya glass smakerna?
Vilken va godast? / Vilken vill du testa?

Vädret har hållt i sig och det är fortfarande himla härligt sommarväder utanför fönstret.
Jag blev röd som en kräfta efter varamon. Så jag kommer väl sova himla mysigt i natt.
Men det var riktigt trevligt där nere, Tack Jonna för en jätte kul förmiddag :)


Kommentarer
Gniztra säger:

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-06-27 | 18:41:02
Bloggadress: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback