att vara nervös men samtidigt lugn

Godmorgon!

Vaknade en halvtimme innan jag skulle åka iväg till skolan idag. Är nog inte så bra på tidiga dagar längre.
Men jag hann och tur var väl det.

Igår fick jag ett uppfriskande samtal och jag får enbart hoppas på det bästa. Ska på intervju på tisdag i nästa vecka i Hultsfred.
Så jag åker dit och hem nästan lika snabbt, dagen efter. Så får vi se vad som händer och sker.
Jag är lite splittrad vad det gäller det här, men allt blir nog bra. Jag försöker intala mig det i alla fall.

Idag blir det lite småprat här i skolan och sedan en lunch ute vid varamon på någon restaurang som avslutning.
Imorgon är vi lediga och på fredag så är det först ett avslut för det här läsåret med klassen och efter är det festival på skolområdet.

pusshej


Kommentarer
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ] säger:

jag har utamat dig i min blogg :D kika in så får du se :D säg gärna till om du antagit utmaningen och när du gjort den :)



http://idatallhed.se/2011/june/bloggutmaning-dig-som-van.html#comment

2011-06-01 | 19:07:58
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback