söndagar är alltid lika underhållande, not!

Idag blir det att gå promenader med lilleman och göra blodpuddingsgodis.
fullspäckad dag med andra ord. kanske inte direkt.

Längtar tills på tisdag, ska bli roligt att hälsa på alla där nere.
Ja om allt blir som planerat förstårs, om john-john har någonstans att vara under tisdag-onsdag förmiddag.
Annars lär det bli lite svårt att åka ner, ibland önskar jag att jag aldrig flyttade hit.
Idag är en sån underbar dag.

Blir nog att gå ner till pariserviken med jonne närsom, fördriva tiden där nere en stund och senare ikväll blir det att vara barnvakt åt spisen där blodpuddingen kommer att hålla hus. Kanske städar i ren tristess också vem vet.
Jaja jag får trösta mig med att jag snart åker härifrån. Whopwhop!

Have a nice fucking day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback