foderbilen

Fick ett paket idag utav foderbilen :)
I paketet låg det jätte spännande saker: röka oxöron, en fästingplockare, hundmat och en trimkarda.
Det kom som en överaskning och jag här himla glad över paketet. Det är av stort värde. Tusen tack säger både jag och John-john!

Detta fick jag.
Rökta oxöron mumsigt hundgodis till fredagsmyset.
Fästinplockare En fästinplockare alltid lika bra att ha till hands.
Carnia wolf original ett hundfoder som luktar himmelskt för hundarna.
Foolee trimkarda är en ny, utvecklad trimkarda för hundar och katter. Foolee tar bort underhåren på ett mycket bra och effektivt sätt. Passar djur med både lång och kort päls. Genom att använda Foolee så minskar du mängden lossat hår i hemmet rejält.


Jag och Nettan testade foolee trimkarda lite snabbt när paketet kom och oj vad den var bra!
Tog bort massvis med underhår från john-john och Nomy. Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback