linjen mellan verklighet och fantasi

Godmorgon!

Jag är lite seg med uppdateringen till och från, idag är det torsdag.
Vilket är hur skönt som helst. Med andra ord bara en dag kvar till helg.

Idag blir det skola i vanlig ordning, Först tillval (alltså bild) sen ska vi arbeta med vårat grupparbete.
Förhoppningsvis är vi färdiga i skaplig tid. För jag behöver komma hem och fortsätta med mina andra läxor där hemma. Instuderingsfrågor och utvärderingar. Så det är vad jag kommer ägna min härliga torsdag åt, plugg och torka hundgodis åt lillemannen.

Känner att det händer mycket och lite på samma gång, vilket i sin tur är väldigt jobbigt. Men jag älskar när det händer saker, då helst roliga saker. Fick höra en rolig nyhet av mamma igår, hon ska skaffa hundvalpis igen!

Not to self; Söka praktikplats JÄVLIGT noga!


Ha en bra dag där ute, idag ska jag plugga järnet!
pusskram..

Kommentarer
lovisa säger:

vad ska du hitta på idag?:)

2011-03-24 | 10:52:58
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback