en väldans massa positivitet nuförtiden

               
Haha igår var vi en snabbis i Linköping och jag köpte mig ett gosedjur till lillemannen på Ikea
och han blev helt stört förtjust i sin nya kompis!

Köpte även en leksaker (knutboll med långt rep) som vi nu förtiden alltid har med oss ut på våra promenader. Som han också älskar att springa omkring med! Fast pinnar är ju endå favoritsaken utomhus.

Nu har jag städat lite snabbt, varit och handlat lite små saker till kylskåpet samt lite skönhetsprodukter.
Nu inväntar jag mest bara på att telefonen ska ringa, då Pappa, Lotta och Otto(?) kommer hit och hälsar på en stund. Ska bli mycket trevligt!

Men först en långpromenix med lilleman, ska se om jag får med mig Ida och henns hundar ut också :)
Måste också bara få dela med mig av en bild på Mammas ubersöta hundvalp som hon hämtade igår MAX heter han!

Bror och valpen Max ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback