varför var du tvungen att försvinna från mitt liv

Tiden går så fort och jag hinner inte riktigt med allt jag borde göra.
Men helgen har spenderats med Nettan och bilåkande fram och tillbaks, hit och dit.
Mycket trevligt då bilresor är en stor kärlek för min del.

Saknar pappa, saknar den musiken och alla roadtrips med honom, det betydde otroligt mycket på den tiden.
Det är nog därför bilåkandet har en så stor betydelse i mitt liv. Det får mig må bra..
Lämnar allt och bara flyger iväg från allt, bort med känslor tankar och allt och bara må jävligt bra.

Hej kära fina VÅR VÄDER!
tycker som de flesta andra att snön borde smälta nu, för nu har solen varit framme både igår och det ser ut som den kommer stanna på himlen idag med. Helt underbart härligt vill jag påstå. Dock är det fortfarande lite kyligt i luften men så länge snön försvinner och våren är påväg.
Då är jag glad.

Idag är det sista dagen på helgen, vilket är mycket tråkigt.
Men en så länge har dagen bara börjat, idag blir det nog fortsättning på att bara vara hemma hos Nettan och umgås. John-john är såklart också med och busar och har sig därborta.

puss&kärlek!
ska bli bättre på det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback