du är så långt bort just nu även att du är nära

     
att upptäcka för varje dag som går, att man är längre ifrån en person än innan skaver i själen. hjärtat.
Jag är glad just nu, att jag har en underbar hund som får mig allt annat än glad varje dag. han är hjärtat.
Men en person som tidigare betytt världen och som sakta försvinner från ens liv får mig att bli depp mellan varven.

Jag offrar ingenting för folk som inte gör det för mig. är det så svårt att förstå det?
framför allt inte min stolthet och min själ. för det behöver jag själv för att inte tappa balansen
mellan verklighet och flykt. 

Jag är glad att jag har tre helt underbara människor här i Motala, som innerst inne verkligen finns där
och är helt jävla amazing. Jag tror ni vet vilka ni är. Ni är mina närmaste vänner och finare kan man inte hitta.
Tusen tack till er tre som får mig att känna mig värdefull som jag är.

rädd för att göra misstag. nu när du blivit någon annan.

Kommentarer
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ] säger:

jag hopppas att jag kan ta åt mig av dom tre personerna! du är helt klart BÄST av alla jag känner här! <3 Styrkekramar till dig!

2011-05-08 | 23:46:04
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback