kan jag gå med dig hem från bussen?


jag vet inte vad jag ska göra längre, det tjänar ingenting till.
Jag försöker, försöker leva.

Jag är trött, borde gå sista rundan med johnjohn. för länge sen.
du var bara inte gjord för dessa dar som alla fina texter. håkan är underfin.
vi var något bra men slutade i något som inte var oss, jag tar det så enkelt.

jag tar det som det är, jag försöker.
en tidig söndagsmorgon och jag gråter mig till sömns idag, igår och imorgon.
bara härda ut vi går igenom det här och tusen jobbiga saker till
jag låter bara fingrarna trycka snabbt på tangenterna, vet inte vad jag vill få sagt.
eller vad jag vill få skrivet.

Att lära sig av sig själv eller någon annan,
jag önskar du mådde bra så som jag försöker.
jag vill må bra

hur länge ska vi vänta
hur långt tid ska det ta
hur länge ska vi leva utan att må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback