3 månader på en plats där jag blev den jag är.

Ja det är så länge jag kommer att vara borta o_O
Räknade lite på det förut i skolan och 3 månader är en låååång tid.
Haha, men jag tror en person här uppe blir glad utav det i alla fall.


Så om allt fortfarande hålls inom planerna åker jag om 2 fredagar :)
Då blir det att packa hela sista veckan, både mina grejer och john-johns prylar. 
O julklapparna får jag se till att inte glömma såklart.
Ska bara försöka se till så att jag begränsar mig lite, har annars en tendens att ta med mig på tok för mycket. 
Ska jag stanna i 3 dagar tar jag med mig kläder o stuff för 2 veckor.

But HEY sån är jag och ska jag vara ärlig, så älskar jag mig själv.
För allt jag gör, tycker och tänker. För jag är den bästa och enda versionen av mig själv.
Så att.. de så suckers!

ni som inte gillar det kan gå o dränka er eller ja bara inte läsa min blogg eller umgås med mig såklart.
De alternativen funkar också.

Är på toppen humör just för stunden, men mitt humör går upp och ner ibland.
Åh vet ni vad, jag like:ar det också. För vem gillar en människa som är tråkigt alldaglig och inte alls kan överraska? Nej usch för tråkiga människor!

Jag är kul med roligt folk omkring mig, men dras ner av alla de tråkiga.
Men jag tror jag börjar släppa det och börjar faktiskt bli en rolig aktiv människa igen :D
Åh vet ni vad, I love it ♥

Jag lever bara en gång och jag vill umgås med de som vill umgås med mig.
Och som får mig glad!

Ni andra har eller får era chanser sen är det goodbye från min sida. Så kan ju ni börja höra av er till mig o få dissen gång på gång på gång ;) 

Jag är en bra människa som bryr mig om dem jag gillar. ni som inte förstår det ska nog inte ens försöka va vän eller något alls med mig för den delen. JAG ÄR SOFIE SVENSSON IGEN, den bästa av alla de högst bästaste!
        
puss på att livet just börjat igen, på riktigt!
o jag ska njuta av varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback