I have this dream, that you never can take from me.

är seg på att skriva, i know.
Men har på senaste tid inte suttit så mycket vid datorn.
Eller jag har suttit men med helt andra uppgifter än min blogg.

kan ju berätta den tragiska delen som faktiskt hänt i mitt liv.
nämligen att min mobil hamnade i toaletten och fungerar inte direkt felfritt efter den dagen.
Har fått tillbaks min lilla älsklings "tegelsten" nu. åh ja inser hur mycket jag faktiskt saknar att ha en mobil med uppfällbar lucka. Jag kommer på mig hela tiden med att lyfta på locket.

                                              
Ja annars rullar livet på som vanligt.
Har ingen skola nu i veckan och knappt nästa vecka heller, jag har en uppgift att ta hand om däremot.
Nästa vecka är det måndag och fredag som kommer vara skoltid.
Sen på fredagen (nästa vecka) kommer sis och lelle hit, vilket jag ser fram emot som tusan!

jaja tills dess, vi hörs när vi hörs!
Nu ska jag städa lite snabbt, diska och sedan duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback