julen är här..



Dragit fram allt julpynt nu även den stora julgranen.
Funderar på att lägga alla julklappar under den också :')
Orkar inte ha den kvar och utan en stor jävla julgran finns väl inte så mycket julanda alls här i lägenheten.
Känns inte så mycket jul trots att allt är framme, för den gröna marken utanför gör att det mer känns som höst eller till och med början på en vår. Men men, snön kommer eller hur?
Och den kommer snart..

Det är i alla fall mysigt om kvällarna när allt lyser här och där, älskar att gå ute med john-john och kika in hos alla andra som också har gjort julmysigt.
Pimpade även min hall-klocka som en ren, blev väl fint. Haha!

Va i Linköping igår och skulle väl handla julklappar och sånt. Men det blev näst intill ingenting.
Köpte väl en eller två julklappar och sedan en bra ha sak till john-john nu under höstmörkret.
Ett halsband och koppel med reflex på. Så nu syns han garanterat om kvällarna.

Ja det var väl i stort sätt allt jag hade att dela med mig av just nu.
Hoppas ni får lite mer julkänsla under veckan. Hoppas på både kallare och vitare väder.
Stormen kan jag gärna hoppa över.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback