Måndag gör jag ingenting ingenting, tisdag ser jag mig omkring.

Sitter i skolan just nu och bara drygar.
Hatar att sitta kvar över lunchen för att sedan ha en träff i kanske högst en halvtimme.
Så lång väntan för ett sån kort tid.

Jaa, jag är mån om den tid jag har att göra annat på.
Det är sant, inte för att jag kanske alltid gör något vettigt på min lediga tid. Men den tid jag har över vill jag gärna inte spendera på skolplan. För så roligt är det inte i skolan i en iskall datorsal.
När jag åtminstone kan gå ut på en promenad med min lilla doggy.
Det är väl han jag mest tänker på såhär när jag sitter en timme i sträck o tråkar när jag kunde varit hemma och gått en promenad under den tiden. nåja..

Idag när jag kommer hem hoppas jag på mycket post i brevlådan, framför allt en grej som bör komma idag.
Som tyvärr inte är till mig utan som är en julklapp men endå. Ska bli kul att få se.
Om det inte är så oturligt att jag måste ta mig till Bråstorp för att få hämta ut det.. Då blir det att hämta det en annan dag.

Imorse hade jag det i allafall hur julmysigt som helst i soffan med frukost och all julbelysning tänt. Så mysigt att jag faktiskt somnade om och nästan missade att gå upp i tid för att ta mig till skolan, vem vet kanske är det därför det känns lite sisådär att vara här just nu. Plus att min magvärk växer sig starkare av att bara vänta på att få åka hem..

Jaja det här skulle egentligen inte bli ett klagoinlägg. Tvärtom.
Jag känner mig riktigt jävla glad idag. om man bortser från den här tiden som är kvar att sitta i skolan.
Men ikväll/eftermiddag hoppas jag på en bra måndag, en trevlig och rolig MYSmåndag helt enkelt.

älskar den här bilden på lillsockan, haha han är så ful så han blir söt. Plus att han ser ut som en tröttkines som har lite mycket överskottshud runt halsen. Hur som jag saknar honom och jag älskar den lilla varelsen så mycket att jag knappt kan sätta ord. Han förgyller min vardag och jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Världens finaste gåva har jag fått som har denna lilla hund i mitt liv. Han och jag passar så bra ihop, vi har båda våra bra och mindre bra dagar och vi har dom tillsammans!

pusshejleverpastej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback